|
BB |
Carbonell Sebarroja, Jaume. Pedagogías del siglo XXI : alternativas para la innovación educativa / Jaume Carbonell Sebarroja . 1ª ed. Barcelona : Octaedro : Universitat de Barcelona, ICE, 2014
|
|
BB |
Creative learning practices : European Experiences / edited by Bob Jeffrey . 1st. ed. London : The Tufnell Press, 2006
|
|
BB |
Equity and education in cold climates, in Sweden and England / edited by Dennis Beach and Alan Dyson . 1st ed. London : The Tufnell Press, 2016
|
|
BB |
Estrategias transformadoras para la educación : una visión para el siglo XXI / coordinadoras, Alejandra Cortés Pascual, Ana Rodríguez Martínez, Sonia Val Blasco ; Álvaro Balaguer Estaña ... [et al.] . Madrid : Pirámide, 2018.
|
|
BB |
La escuela inclusiva desde la innovación docente / Prudencia Gutiérrez Esteban, Rocío Yuste Tosina, Raquel Borrero López (coords.) . Madrid : Los libros de la catarata, D. L. 2012
|
|
BB |
Sánchez Sáinz, Mercedes. Diversidad e inclusión educativa : aspectos didácticos y organizativos / Mercedes Sánchez Sáinz y Raúl García Medina . [1ª ed.] Madrid : Los Libros de la Catarata, D. L. 2013
|
|
BC |
Craft, A. (2014). Wise Humanising Creativity: a goal for inclusive education. En: Revista de educación inclusiva, 7 (1), 3-15 [Publicación periódica] [Acceso a texto completo]
|
|
BC |
Dyson, A. (2010). Developing inclusive schools: three perspectives from England. DDS-Die Deutsche Schule 102 (2/2010), S. 115-129.
|
|
BC |
Huf, C. and Ragg, A. (2015). Social orders and interactions among children in age-mixed classes in primary schools-new perspectives from a synthesis of ethnographic data. En: Ethnography and education, 10(2), 230-241
|
|
BC |
Kellock, A. (2011) Through the lens: accessing children’s voices in New Zealand on well-being, International. En: International Journal of Inclusive Education, 15(1),41-55
|
|
BC |
Vigo Arrazola, B.; Dieste Gracia, B. (2017). Contradicciones en la educación inclusiva a través de un estudio multiescalar. En: Aula Abierta, 46, 25-32. Monográfico: Educación Inclusiva. [Publicación periódica] [Acceso a texto completo]
|
|
BC |
Vigo-Arrazola, B. & Dieste-Gracia, B. (2020). Identifying characteristics of parental involvement: aesthetic experiences and micro-politics of resistance in different schools through ethnographic investigations. En: Ethnography and Education, 15 (3), 300-315 https://doi.org/10.1080/17457823.2019.1698307
|