 |
BB |
Innovation in agri-food systems : product quality and consumer acceptance / edited by W.M.F. Jongen and M.T.G. Meulenberg . Wageningen : Wageningen Academic Publishers, 2005
|
 |
BB |
Introducción al marketing / Gary Armstrong ... [et al.] . 3ª ed. Madrid : Pearson Education, D.L. 2011
|
 |
BB |
Joyanes Aguilar, Luis. Industria 4.0 : la cuarta revolución industrial / Luis Joyanes Aguilar . 1ª ed. México : Alfaomega ;[Barcelona] : Marcombo, 2018
|
 |
BB |
Munuera Alemán, José Luis. Estrategias de marketing : un enfoque basado en el proceso de dirección / José Luis Munuera Alemán, Ana Isabel Rodríguez Escudero . 2ª ed. Madrid : ESIC, 2012
|
 |
BB |
Rodal Montero, Enrique. Industria 4.0 : conceptos, tecnologías habilitadoras y retos / Enrique Rodal Montero . Madrid : Ediciones Pirámide, 2020
|
 |
BB |
Schwab, Klaus. La cuarta revolucioÌn industrial / Klaus Schwab . 1ª ed., 4ª reimp. Barcelona : Debate, 2019
|
 |
BB |
Yáñez Brea, Francisco. Las 20 tecnologías clave de la Industria 4.0 : el camino hacia la fábrica del futuro / Fran Yáñez . [S.l.] : [Independendly published], cop. 2017
|